9 Ekim 2017 Pazartesi

SİLVERETTE GÜMÜŞ KAPAKLAR


Bu ara emzirme ile ilgili çok soru alıyorum. Hastane çantama koyduğum gümüş kapaklarda çok merak edilmiş,peki nedir bu gümüş kapaklar ?




Doğum sonrası göğüs yaralarını emziren her  anne biliyor sanırım, bana daha önce  kimse bahsetmemişti,son aylarım da doktorumun tavsiyesi ile krem kullanmaya başlamıştım, ama ne yazık ki çatlak ve yara oluşumunu engellemedi. Ayaz'a kavuşup kucağıma aldığım gün hayatım da yaşadığım en güzel anlardan biriydi...Daha ilk günden o kadar kuvvetli emmeye başladı ki meme den ayırmak mümkün değildi. hemşirelerin maşallah ını alıyordu :)  yavaştan acılarımı hissetmeye başlamıştım, ama daha ne kadar ileri gidebilirdi ki ?  Göğüs uçlarım yarıldı, hatta et kopuğu oldu. o acıyı yaşayan bilir. Hiç abartmıyorum bir sabah ağlamaktan kendimden geçmiştim. Ayaz mama içmesin, biberona alışıp beni bırakmasın diye günlerce ağlayarak emzirdim. Ayva çekirdeği,soğan kabuğu , susam yağı duyduğum her şeyi denedim... ama hiç birinin bir faydasını görmedim.

İkinci hamileliğim de konuyu araştırırken yeni bir ürünle karşılaştım: Silverette  gümüş göğüs kapakları. Bu ürün İtalya'dan Türkiye'ye  yaklaşık bir yıl önce getirilmiş, bu yüzden ben de Ayaz'da haberdar değilmişim...keşke daha erken gelseymiş...Etrafımdan da çok duydum ürünün işe yaradığı ile ilgili ve kullanmaya karar verdim.Çok ilgili bir instagram hesapları var,konuyla ilgili  her sorunuza hızla cevap veriyorlar. Hem hamileliğimin son iki haftasında yaralar oluşmadan önlem amaçlı, hem de doğum sonrası yarası oluşmuş olanlar yarayı iyileştirmek için kullanabiliyormuş. Ben doğuma iki hafta kala kullanmaya başladım, olumsuz yorum yoktu. Ben de denemek istedim,doğum öncesi  bir tane edinip  günde 1-2 saat takarak ve doğuma 1-2 gün kala hem gece hem gündüz taktım. Zaten doğum da planlanandan bir kaç gün sonra olunca doğum öncesi bolca takma fırsatı buldum.Doğum sonrası da emzirme aralarında aynı şekilde takmaya devam ettim ve sonuç 0 yara çatlak! Bu nedenle içim çok rahat hepinize tavsiye ediyorum. Boşu boşuna çekmeyin o acıyı sıkıntıyı ... Başka bir krem,kalkan vs kullanmanıza gerekmiyor,sadece gümüş kapaklar yeterli oluyor.

Ürünün kullanımından bahsedecek olursam oldukça kolay,  emzirme sonrası  içine bir kaç damla anne sütü damlatıp göğüs uçlarıma  taktım. Temizliğini ise sadece karbonat ile yapmak yeterli oluyor. karbonatı hafif su ile macun kıvamına getirip elinizde ovup duruluyorsunuz.

Üstelik doğal da ir ürün,925 ayar gümüş,bebeğe herhangi bir zararı yok. Bildiğim kadarıyla ürün sadece bu sitede satılıyor. https://silveretteturkiye.com/  instagram  hesapları üzerinden de sorularınızı sorup sipariş verebilirsiniz.

Umarım ilk kez emzirecek annelerin göğüs  yaralarına engel olabilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder