5 Şubat 2017 Pazar

Bebek Odası


Hamile olduğumu öğrenir öğrenmez,başladım bebek odası bakmaya kafamda netti sade,düz beyaz olacaktı.aksesuarlarla süsleyecektim ki istediğimiz zaman değiştirebileyim.Tamam düz dedim ama azıcıkta farklı olsundu :) Hamile kafası... Çılgınlar gibi bebek odası araştırıp internetten saatlerce 'bebek odası,erkek bebek odası,mavi bebek odası,beyaz bebek odası' :D arama yapıyordum... bir türlü karar veremeyip deli gibi herkese resim atıyordum bu oda nasıl ? sanki şurası çekmeceli olsa daha iyi olur, rengi beyaz olsa ayy ayakları da şöyle olsa uzar giderrr.. zaten onlarda hepsine güzel diyordu :) yer miyim ben :) aslında ben bebek düşünmeden önce bile bakardım  göz ucuyla bebeğim olsa şunu alırım diye eminim hepimiz aynıyızdır. Mesela çilekte bal kabağı beşik var görmüştürsünüz mutlaka onu her gördüğümde bayılır,Hamile kaldığımda kız erkek hiç farketmez alırım derdiimmm.Ama öncesinde beğendiğim hiiç bişeyi istemedim oda ayrı bi kafa :) Konseptimiz yıldız olacaktı erkeğe bu kadar ile sınırlı malesef:)


Bir pazar günümü ayırdık masko ya... birrr sürüğğğğ mağaza, illa bulurdum içime sinen bir şeyler.
kaç tane mağazaya  girdik çıktık hatırlamıyorum bile, hepsi bir birinin aynısı saray yavrusu odalar . kötü mü ? değil aslında ama benim tarzım değil çok çabuk sıkılacağımı biliyorum çünkü alan arkadaşlarıma haksızlık etmiyim herkesin zevki farklıdır. her yıl değiştirme şansım olsa belki bende alırdım :)  Elimiz boş döndük geri.

bir an önce oda işini halledip, son aylarda o odada ayaklarımı uzatıp kafam rahat oğlumu beklemek hayaller kurmak istiyordum. Kafama taktığım şey hemen olmazsa çok pis stres olurum. bunu bilen CKY (eşim) bir gün arayıp hadi hazırlan geliyorum modesaya bakalım bir de dedi.

koskoca masko da bulamamışım, modese da mı bulucamm kafasıyla o kadar isteksiz bakıyorum ki yooktu da zaten istediğim gibi bir şey , şu ne kadar abarmış aldığı oda da bişey olsa diyomusunuz acaba :)) son bir mağaza kalmıştı girmek istemedm eşim o kadar geldik hepsine baktık gel buraya bakalım dedii.ve sanırım bulmuştumm ... Satıcıda çok ilgili olunca kitledi ayak üstü tamam ablağğğ ne istersen yaparız sen rahat ol :D tabi ben elli beş bin defa şöle mi olsa ? böle mi olsa ? çıldırtana kadar :) Oradaki hazır bir model üzerinden giderek kendi istediklerimi rengini  anlattım. Tamam biz çizimi yapalım size atarız tekrar üzerinde düşünürsünüz dedi.Hayır yani madem baştan çizdircektim de niye bu kdar kendimi ,eşimi , satıcıyı yordum soru işareti :)) amaaa benn hmileyim :D

Benim çenem düştü siz bana odayı nerden aldınız? diye sordunuz ben neler anlattım :) Eyüp modesa sanat bebe den aldık . satış sonrası hizmetten kesinlikle memnum kalmadım. demeden geçemiciiimm

 Gelelimm odada ki parçalaraa ..



Tabi ki odayı almadan önce duvar kağıdı ve boya yapıldı. Boyanın rengi marshall çiğ damlası mat.duvar kağıdını un kapanı dekor 34 ten aldık.
 454647 tane halıcı gezip mavi halı aradım ne zormuş mavi tonları erkek anaları anlar beni :) en sonunda masko halı time da buldum. markası anatolian.

Dolap kulplarını yine mobilyacıya yaptırdım.istediğim zaman değiştirebilirim nede olsa .



Alt açma ünitesini ayrı yaptırdım takıp çıkartılabiliyor. Gereksiz gören var ama ben kullandım  :) bir ara orta sehpasının üzerinde bile kullandım.çok kullanışlı :) Perdeleri eminönün de kürkçü hanın içinde,bir perdeci yaptırdım. aynı tül perdeye 3 katı fiyat söylemişlerdi. istediğim rengi buldum çok ta ucuza yaptırdım.




Elbise askılığını yabancı bir sitede görüp çok beğenmiştim. ölçülerini yanlış yapmışlar,kısalttırmak yerine araya bir raf koydurdum . kirli sepeti koçtaş tan.





Beşik standart beşiklere göre biraz büyük 130x70 ölçülerinde kademeli olarak yaptırdım ön kısmını çıkarıp kendi yatağımla birleşik kulladım bir süre.. dönenceyi ebebek ten aldım.chicco büyülü yıldızlar.

Merdiven rafı sonradan mahalledeki marangoza yaptırdım. maliyeti çok az oldu:)




Kapı süsü https://www.instagram.com/ozelgunlerim/  sayfasından.

                                   

Ayaz'ın babasıyla paylaşamadığı çadırı.https://www.instagram.com/pamukacocuk/ tan.



Uzun süre odaya uygun avize bulamadık. sonra karşımıza https://www.instagram.com/sihirlilamba_atolyesi/ çıktı. Abajürünü de yaptırdık.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder